Strona glówna
•
FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Forum Forum MESA !! Strona Główna
->
Odra Wodzisław Śląski
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Nabór do ZESPÓŁ Forum MESA
----------------
Nabór
MESA - DRUŻYNY
----------------
GKS Bełchatów
Cracovia Kraków
Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski
Górnik Zabrze
Jagiellonia Białystok
Korona Kielce
Lech Poznań
Legia Warszawa
ŁKS Łódź
Odra Wodzisław Śląski
Polonia Bytom
Ruch Chorzów
Wisła Kraków
Zagłębie Lubin
Zagłębie Sosnowiec
MESA - OGÓLNIE
----------------
Regulamin
Terminarz
Sędziowie
Wyniki
DLA KIBICA
----------------
Typer
Rozrywka
Sonda
INNE
----------------
Hydepark
Reklama
PARTNERZY
----------------
Parnerzy w reklamie i realizacji projektu !!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ncycgdxhl
Wysłany: Czw 0:45, 06 Sty 2011
Temat postu: Non-contact three-dimensional graphical representa
Non-contact three-dimensional graphical representation of measured data
Degrees, filled with realistic color and other aspects of the attempt, and have achieved good results. (1) to accelerate the speed of the painter algorithm blanking strategy of observation by the two adjacent cross-section data drawn in the \It is enclosed by a number of quadrilateral formed. Blanking in accordance with the painter algorithm strategy,
uggs boots italia
, just follow the \However, when stacked up layer by layer zone,
p90x workout calendar
, the zone of the second half (that is,
p90x workout schedule
, the figure part a-c-e) in turn is covered (see 6), previously invisible in the field out and do this part of the polygon work is equivalent to waste a body of data based on the characteristics and the correlation between adjacent faults,
ugg boots billig
, the rings of polygons do not have to \painted the first visible to the last quadrilateral quadrilateral can be seen. This will enable the hidden processing to shorten the time to ask nearly half. Algorithm to achieve this strategy are as follows: Supplement to Demin, etc.; non-contact three-dimensional measurement data, graphical representation 39a. I +1 fault and fault calculation in coordinates of each point as the see; b. T find the fault, as see in the direction of the largest point and the coordinates of the minimum point of their serial number is entered, the; c. On the fault. And faults. +1 Rearrange the data, to form \Will depend on the coordinate transformation to screen coordinates, see after the drawing and filling quadrilateral, when the ring belt after the last visible quadrilateral, t +1, turn. C language implementation of this strategy process is as follows: where Xfrm see the purpose of calculating the coordinates as a subroutine, PloyDrawFill drawing and filling quadrilateral subroutine. voidDrawFunction () {inti,】, k,
moncler 2011
, n, 1, Imin, Imax, xmin, xmax, irain, imax ~ float ★ xl. ★ yl; floatxt, yt, zt, wt; for (i 一 0; i (xmax)) {xmax = pvtl [13.x: Imax-1:} 40 Tianjin Institute of Light Industry in December 1993 Jff (Imax> l0) fimax ~ Imax ~ imin = hnin: fot (n-imax; n <= 35; n + +) {Tamp [0) [n - imax3. x = pvtl [n]. x; Tamp [0] [n - imax]. y ~ pvtl [n]. Y; Tamp [1] (n - imax3.x = pvt2 [n]. X; Tamp [】] [n-imax]. Y = pvt2 (n3.Y
k a 35 a Imax: for (n a 0; n <~ imin; n + +) {Tamp [0] [n + k +11. x = pvtl (n3.X; Tamp [0] [n + k +1]. y = pvtl (n3.Y; Tamp [1] [n + k +1]. x = pvt2 [n]. x; Tamp [1] [n + k +1]. y: pvt2 [n]. Y; for (fillcolor: 2, n 10 ; n <= imin + (35 a imax); n + +) {rlumdat = 5; xl a (float-k) calloc (numda
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme
FrayCan
created by
spleen
&
Download
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin