Strona glówna
•
FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Forum Forum MESA !! Strona Główna
->
Typer
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Nabór do ZESPÓŁ Forum MESA
----------------
Nabór
MESA - DRUŻYNY
----------------
GKS Bełchatów
Cracovia Kraków
Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski
Górnik Zabrze
Jagiellonia Białystok
Korona Kielce
Lech Poznań
Legia Warszawa
ŁKS Łódź
Odra Wodzisław Śląski
Polonia Bytom
Ruch Chorzów
Wisła Kraków
Zagłębie Lubin
Zagłębie Sosnowiec
MESA - OGÓLNIE
----------------
Regulamin
Terminarz
Sędziowie
Wyniki
DLA KIBICA
----------------
Typer
Rozrywka
Sonda
INNE
----------------
Hydepark
Reklama
PARTNERZY
----------------
Parnerzy w reklamie i realizacji projektu !!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
yaa7v6j4
Wysłany: Sob 9:20, 08 Sty 2011
Temat postu: Nike Air Max Wright Shoes Cost-Effective Marketing
,
Nike Air Max Wright Shoes
v class="googleright">As times get tougher restaurants are searching for cost-effective marketing options to build awareness of their brand and develop a loyal client base. While splashy t.v. and radio spots are an attractive option,
Nike Air Max TN
, they usually only produce a short term spike in sales and are costly to execute. Operators can however leverage their efforts in more creative ways by utilizing advances in technology and harnessing the power of the Internet to stay connected with their guests.
The most valuable resource to any restaurant is a database (CRM) of their regular and loyal clients. Increasing customer loyalty is the one marketing goal that has the most potential to drive consistent business and improve profits. Frequent guests typically account for 15% of a restaurant’s customer base,
Air Max 2009
, but they usually contribute to 33% of the total revenue. Researchers at Harvard have found that by increasing frequency of visits by only 5%,
Air Max 1
, profits can be increased anywhere from 25
相关的主题文章:
Air Classic BW Where Can MySpace Take You
Nike Air Max Spot Up Mens 5 Blog Post Styles to Keep Your Readers Happy
Nike Air Max 95 Why You Should Build An E-Mail Marketing List For Your Internet
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme
FrayCan
created by
spleen
&
Download
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin