Strona glówna
•
FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Forum Forum MESA !! Strona Główna
->
Odra Wodzisław Śląski
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Nabór do ZESPÓŁ Forum MESA
----------------
Nabór
MESA - DRUŻYNY
----------------
GKS Bełchatów
Cracovia Kraków
Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski
Górnik Zabrze
Jagiellonia Białystok
Korona Kielce
Lech Poznań
Legia Warszawa
ŁKS Łódź
Odra Wodzisław Śląski
Polonia Bytom
Ruch Chorzów
Wisła Kraków
Zagłębie Lubin
Zagłębie Sosnowiec
MESA - OGÓLNIE
----------------
Regulamin
Terminarz
Sędziowie
Wyniki
DLA KIBICA
----------------
Typer
Rozrywka
Sonda
INNE
----------------
Hydepark
Reklama
PARTNERZY
----------------
Parnerzy w reklamie i realizacji projektu !!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
xie2010977
Wysłany: Nie 2:26, 07 Lis 2010
Temat postu: The billboard (this one placed on Sunset Blvd
Calvin Klein has pushed the envelope with semi-nude Times Square ads, but their latest billboard campaign is moving fashion brands and retailers a bit closer to the Fashion 3.0 era. Now, Calvin Klein’s latest campaign incorporates the use of QR Codes into its billboard advertising. Yes, another fashion brand has made a bold move towards technology!
The billboard (this one placed on Sunset Blvd, just above some of the best tacos in LA) marks the official premiere of
Calvin Klein Underwear
Fall 2010 advertising campaign. People can take a picture the billboard on their smartphone, and the cell phone will play a 40-second ad, give links to share the ad via Facebook or Twitter and connect users to the website. We headed to Sunset Blvd to get you an exclusive iPhone photo of the West Coast component.
Our Thoughts: The goal of the billboard isn’t traditional advertising and awareness, the incorporation of QR codes into a more traditional medium show that Klein is trying to translate audience engagement online and offline. We love this!
More and more fashion brands and retailers are going to incorporate the location-based services like Foursquare, augmented reality and QR codes. What’s more, agencies and in-house departments will start combining all three mediums as they work well together for not only the purpose of audience engagement, but creating actionable online-to-offline experiences, as well.
Who’s going to have the campaign? We have our thoughts, but we’re not sharing!
相关的主题文章:
Coach handbags are of course touches comfortable
About all brand handbags
Top 20 running backs
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme
FrayCan
created by
spleen
&
Download
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin